Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΝΟΝΕΣ / GAMEPLAY

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ BIG GAME ΤΥΠΟΥ "BATTLEFIELD"

  1. Στο παιχνίδι μπορούν να συμμετέχουν όλοι, με οποιουδήποτε είδους εξοπλισμό (marker, ρουχισμό κτλ - speedball. tactical. recball...)
  2. Το παιχνίδι βασίζεται την δημιουργία δύο (ή άλλες φορές τριών) μεγάλων σχηματισμών
  3. Επικεφαλής του κάθε σχηματισμού είναι ο "Αρχηγός" ο οποίος θα διοικεί και ο οποίος θα είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ομάδα και στην Διοργάνωση, θα ορίζει τον ρόλο των ομάδων και θα δίνει τις αποστολές.
  4. Ο "Αρχηγός" σε κάθε παιχνίδι θα επιλέγεται από την Διοργάνωση. Για Αρχηγοί δύναται να δηλώνουν ενδιαφέρον όλοι οι παίκτες από οργανωμένες ομάδες. Οι Αρχηγοί οφείλουν να παρευρίσκονται στο briefing που θα πραγματοποιείται από την Διοργάνωση σε προκαθορισμένη ημέρα πριν το παιχνίδι.
  5. Η μικρότερη "μονάδα" του κάθε σχηματισμού είναι η "ομάδα" η οποία αποτελείται  από 5 έως 10 παίκτες (ανάλογα το παιχνίδι αλλά και τον τελικό αριθμό παικτών). Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ μπορεί κάποιος να κινήται μεμονωμένα ή σε ζευγάρι. Πως λειτουργεί αυτό? Κατά την έναρξη του παιχνιδιού, ο εκάστοτε Αρχηγός σε συνεργασία με την Διοργάνωση, χωρίζει την παράταξη του σε "ομάδες" (των 5 ή περισσοτέρων παικτών). Κάθε ομάδα θα ακολουθείται από τον Διαιτητή της. Η ομάδα αυτή δεν μπορεί να σπάσει. Οποιαδήποτε αποστολή ανατεθεί από τον Αρχηγό, θα ανατεθεί σε "ομάδα". Φυσικά σε περίπτωση απωλειών (dead παικτών), η ομάδα θα συνεχίσει να παίζει με λιγότερους παίκτες. 
  6. Τα παιχνίδια τύπου "Battlefield" έχουν να κάνουν με "κατάκτηση" περιοχής, η οποία εξομοιώνεται με την ύψωση ανάλογης με την παράταξη σημαίας. Ο αριθμός των σημαιών αυτός θα είναι πάντα μονός, και θα δίνει 100 πόντους
  7. Σε κάθε παιχνίδι θα υπάρχουν οι βάσεις όσες και οι παρατάξεις που αγωνίζονται. 
  8. Οι βάσεις είναι παράλληλα και τα σημεία RESPAWN. 
  9. Οι βάσεις θα είναι ορισμένες με ταινία
  10. Οι βάσεις ΔΕΝ καταλαμβάνονται, αλλά επιτρέπεται να δημιουργείται περιμετρικά "no fight zone" από τους επιτιθέμενους που δεν θα επιτρέπουν τους ενεργούς παίκτες να παίξουν που βγαίνουν από το Respawn Point,  σε μια διάμετρο περίπου 15-20 μέτρων. Σε κάθε περίπτωση αυτό θα ελέγχεται από τους Διαιτητές που θα ακολουθούν τις "ομάδες". 
  11. ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτή η περίμετρος (15-20μ) ισχύει και για τους "ronin" αμυνόμενους
  12. Σε περίπτωση "εγκλωβισμού" παικτών μέσα στην βάση τους, αυτοί μέχρι να βγουν από την ορισμένη με ταινία περίμετρο, θεωρούνται LIVE αλλά δεν μπορούν ούτε να βάλουν προς τα έξω ούτε και να βληθούν από τους αντιπάλους τους. Για να ξεκινήσει οποιαδήποτε ανταλλαγή paintballs, πρέπει να βγουν εκτός ταινίας. Όσοι παραμένουν Live εντός ταινίας πρέπει να έχουν τάπα στο marker τους.
  13. Διαδικασία Respawn. Κάθε παίκτης που θα χτυπηθεί από μπίλια που σκάσει τοποθετεί το χέρι πάνω στο κεφάλι και κατευθύνεται στον Διαιτητή που ακολουθεί την ομάδα, ο οποίος σημειώνει το kill και ενημερώνει την βάση για τον dead παίκτη που έρχεται.Ο παίκτης βάζει τάπα στο marker και με το χέρι στο κεφάλι κατευθύνεται στην Βάση/Respawn Point, όπου και θα αναφερθεί στον εκεί Διαιτητή. Σε περίπτωση που υπάρξει διαφορά (δηλαδή κάποιος dead παίκτης δεν κάνει respawn), θα υπάρχει ποινή 50 πόντων. Επίσης, εάν κάποιος παίκτης αποκοπεί από την ομάδα του και ελεγχθεί από Διαιτητή, η ομάδα του επίσης λαμβάνει 50 πόντους ποινή.
  14. Όταν ο Dead παίκτης φθάσει στην Βάση/Respawn Point και αναφερθεί στον εκεί Διαιτητή θεωρείται αμέσως ενεργός και στην διάθεση του Αρχηγού. 

ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ "BATTLEFIELD DOOMSDAY"
  • Στο Battlefield DOOMSDAY θα υπάρχουν 2 μεγάλες ομάδες οι οποίες θα ξεκινήσουν από τις βάσεις τους (που θα είναι παράλληλα και Respawn Point). 
  • Μέσα στον χώρο παιχνιδιού θα υπάρχουν 15 σημεία τα οποία θα πρέπει οι ομάδες να προσεγγίσουν και να ανεβάσουν την δική τους σημαία ή να αναδείξουν το δικό τους χρώμα στα ανάλογα αντικείμενα
  • Μετά την λήξη του παιχνιδιού νικήτρια θα αναδειχθεί αυτή με τους περισσότερους πόντους (από σημαίες) και που φυσικά δεν έχει αρνητικούς πόντους από ποινές
  • Σε περίπτωση που κάποια ομάδα θέλει να ερευνήσει υπόγειο χώρο για ύπαρξη "σημαίας" θα πρέπει αφού φθάσει στην είσοδο του υπογείου, να κατέβει ένας (1) μόνο παίκτης και οι υπόλοιποι θα βρίσκονται εκτός (περιμετρική τάξη, ενέδρα ή οτιδήποτε άλλο. Σε περίπτωση που η ομάδα εμπλακεί σε αψιμαχία, και χτυπηθούν όλοι οι παίκτες, ακόμα και αν ο παίκτης που ερευνούσε το υπόγειο δεν χτυπηθεί, θεωρείται "dead" από τον διαιτητή που θα ακολουθεί την ομάδα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Στο παιχνίδι επιτρέπεται (μάλλον επιβάλλεται κιόλας) η χρήση ασυρμάτων για την επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Όμως μαζί με τον ρόλο τους, οι Διαιτητές παράλληλα θα λειτουργούν και σαν "ασυρματιστές" των ομάδων που συνοδεύουν. 



ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

Η τροφοδοσία του παιχνιδιού σε αέρα και paintballs θα είναι μέρος του σεναρίου του παιχνιδιού.

Εκεί οι παίκτες θα μπορούν να ανεφοδιαστούν σε αέρα σε 4  "παράθυρα" των 15 λεπτών.

α) Αρχικός εφοδιασμός πριν το παιχνίδι
β) Παράθυρο "1": 1200-1215
γ) Παράθυρο "2": 1245-1300
δ) Ανεφοδιασμός κατά την διάρκεια του διαλείμματος
ε) Παράθυρο "3": 1415-1430
στ) Παράθυρο "4": 1445-1500 (λήξη παιχνιδιού)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου